Col·legi d'Economistes de Catalunya Ir a la página inicial de CEC

Tornar al Menú

Màrqueting, Comunicació i Projecció de Negoci

Comissió de Màrqueting, Comunicació i Projecció de Negoci

1. Objectius de la Comissió

  • Apropar estratègies i eines de màrqueting i comunicació als col·legiats.
  • Augmentar el nombre de col·legiats que es dediquen professionalment al MarCom.
  • Generar atracció per part del Col·legi entre els joves estudiants i graduats en economia i ADE.

2. Eixos crítics

  • El màrqueting i la comunicació com a element estratègic de l'empresa que impacte sobre el negoci (pime o autònom)
  • Marca personal de l'economista
  • Interrelació amb altres comissions o grups del Col·legi.

3. Propostes d'acció

  • Realitzar sessions internes de la Comissió per potenciar el coneixement del sector del MarCom. Es planteja fer una sessió anual sobre les audiències dels diferents suports (televisió, ràdio, premsa escrita i internet) amb dades de l'EGM i l'estat de la inversió publicitària.
  • Organitzar conferències magistrals amb especialistes en màrqueting i comunicació.
  • Elaborar un estudi de la influència de l'opinió dels economistes sobre la política i afegir una anàlisi sobre la bretxa de gènere de les opinions que publiquen els mitjans.
  • Engegar noves formacions MarCom, tant novedoses, a tall d'exemple, la producció de vídeos estil reels com històriques, la formació de portaveus.
  • Interactuar amb altres comissions i grups de treball com, a tall d'exemples, Joves Economistes i EconomistesBAN.
  • Teixir relacions amb altres institucions relacionades amb el MarCom com el Col·legi de Periodistes de Catalunya, el Club de Marketing de Barcelona o el Col·legi de Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, entre altres.
  • Organitzar actes per posar en valor el màrqueting i la comunicació econòmica.

 

Estructura organitzativa de la Comissió:

President: Sr. Víctor Bottini Alemany

SEU DE BARCELONA

SEU DE GIRONA

SEU DE LLEIDA

SEU DE TARRAGONA