Col·legi d'Economistes de Catalunya Ir a la página inicial de CEC

Tornar al Menú

FORMACIÓ

ONLINE | Microcredencials: tecnologia per a l'acreditació curricular i altres aplicacions''

Dades de l’Acte

Nombre del curs:
 C082/2026
Seu:
 Barcelona
Àrea:
 ALTRES ACTIVITATS FORMATIVES

Organitzador

  • COMISSIÓ D'ECONOMISTES DOCENTS I INVESTIGADORS
  • ASSOCIACIÓ CATALANA DE COMPTABILITAT I DIRECCIÓ (ACCID)

Programa

 

CEC-ACCID

 

 

 

INTRODUCCIÓ:

 

Les microcredencials són acreditacions o certificacions digitals de mèrits, formació o experiència professional. Fan ús de la tecnologia blockchain, que garanteix la traçabilitat, la veracitat i la confiança, ja que no poden ser manipulades. En aquesta sessió es comentaran els casos de la UB (IL3), l'Institut Tecnològic de Barcelona (ITB).

 

 

 

 

 

Data: 14 de maig de 2026

 

Horari: de 18.00 a 19.00 hores

 

 

 

 

 

Presenta i modera:

Cristina Cinelli

Economista i auditora de comptes. Graduada en Humanitats (UOC) i doctora en Gestió Cultural i Patrimoni (UB)

 

''Experiències a l'Institut de Formació Contínua de la UB (IL3)''

Victoria Alsina

Directora d'Estratègia i Planificació de l'Institut de Formació Contínua. Doctora en Ciències Polítiques (UPF)

 

''Experiències a l'Institut Tecnològic de Barcelona (ITB)''

Mario Scalabrino

Empresari en deep-tech digital i legaltech, consultor forense i professor en escoles de negocis. Fundador de Certifydoc.eu.

Llicenciat en Enginyeria Electrònica i amb màster en Mediació i Resolució de Conflictes.

 

 

Preguntes del públic

 

 

.

 

Plataforma Zoom

 

Un cop s'hagi completat la inscripció, l'usuari rebrà una invitació per al registre a la plataforma ZOOM i poder obtenir així l'enllaç de connexió necessari per al seguiment de l'acte en directe.

 

Inscripcions obertes fins el dia anterior a les 23:59h.

 

 

 

 


SEU DE BARCELONA

SEU DE GIRONA

SEU DE LLEIDA

SEU DE TARRAGONA