Col·legi d'Economistes de Catalunya Ir a la página inicial de CEC

Tornar al Menú

  • Estàs en:
  • FORMACIÓ CONTINUADA - CURTA DURADA

FORMACIÓ

Webinar: Desenvolupament professional de l’economista i captació de nous clients

Dades de la Formació

Nombre del curs:
 G122/2024
Seu:
 Barcelona
Àrea:
 DIRECCIÓ I GESTIÓ EMPRESES

Programa

 

 

 

FORMACIÓ ONLINE (EN DIRECTE):
Aquesta formació es farà a través de la plataforma Zoom del Col·legi en les dates i horari indicats. Per tramitar la inscripció és imprescindible fer-ho a través d'aquesta pàgina.
Un cop s'hagi completat la inscripció i abonat l'import, l'usuari rebrà una invitació per al registre a la plataforma ZOOM i poder obtenir així l'enllaç de connexió necessari per al seguiment en directe del curs.

 

 

 

DATES: 20 de juny de 2024.

 

 

 

HORARI: de 16.00 a 18.00 h.

 

 

 

PREU DE COL·LEGITAS: 50 €

PREU DE NO COL·LEGIATS: 65 €

 

 

 

PROFESSORS:

Sr. Francesc Domínguez, consultor de marca personal i màrqueting de despatxos professionals, soci de DARTEN. Llibres més recents, publicats també en anglès i francès: "La marca personal del abogado: potencia tu carrera profesional" (Bosch), " De despacho competente a despacho competitivo: cuéntame cómo conseguirlo" (Thomson Reuters Aranzadi).

 

Sr. Jordi Bosch Codina, consultor de marca personal i relacions corporatives, soci de DARTEN. Llarga experiència en els sectors empresarial, educatiu i social, especialment en la responsabilitat social corporativa. Membre de diferents patronats de fundacions i juntes d'associacions.

 

 

 

OBJECTIUS:

Aprendre com l'economista competent pot atraure i aconseguir nous clients, rendibles per al despatx, sobre la base de la millora de la seva marca personal (desenvolupament professional).

 

 

 

PROGRAMA:

 

Màrqueting personal de l'economista
1. El mètode, com trobar la millor versió de l'economista?, atès que la millora externa, en el mercat, requereix una millora prèvia de l'economista.
2. Etapes per gestionar la marca personal i generar més confiança.

 

Captació de clients
3. Què contracta realment un client potencial a un despatx.
4. Com generar més demanda dels serveis?
5. Errors a evitar en el procés d'atracció i captació de nous clients
6. Tractament correcte de les objeccions dels clients potencials per aconseguir contractacions amb més marge. Negociació adequada dels honoraris.
7. Millora de la comunicació online: web i perfils a xarxes socials.

 

Col·loqui


SEU DE BARCELONA

SEU DE GIRONA

SEU DE LLEIDA

SEU DE TARRAGONA