Col·legi d'Economistes de Catalunya Ir a la página inicial de CEC

Tornar al Menú

  • Estàs en:
  • PROGRAMES D'ESPECIALITZACIÓ

FORMACIÓ

Webinar: Programa de direcció de despatxos professionals 2021-2022: Adaptació, estratègia i operativa als canvis del sector

Dades de la Formació

Nombre del curs:
 P007/2021
Seu:
 Barcelona
Àrea:
 DIRECCIÓ I GESTIÓ EMPRESES

Programa

FORMACIÓ ONLINE (EN DIRECTE):
Aquesta formació es farà a través de la plataforma Zoom del Col·legi en les dates i horari indicats. Per tramitar la inscripció és imprescindible fer-ho a través d'aquesta pàgina.
Un cop s'hagi completat la inscripció i abonat l'import, l'usuari rebrà una invitació per al registre a la plataforma ZOOM i poder obtenir així l'enllaç de connexió necessari per al seguiment en directe del curs.

 

 

 

DATES: 22 i 30 de setembre; 6 i 27 d'octubre; 10 i 24 de novembre; 9 i 15 de desembre de 2021; 12 i 26 de gener de 2022.

 

 

 

HORARI: de 12.00 a 14.00 h.

 

 

 

PREU DE COL·LEGIATS: 360 €

PREU DE NO COL·LEGIATS: 470 €

Primera sessió gratuïta

 

FORMACIÓ BONIFICABLE:
Aquest curs és bonificable a través de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (www.fundae.es).
Totes les empreses disposen d'un crèdit anual per a la formació dels seus treballadors/res, mitjançant bonificacions a la Seguretat Social. Això vol dir que l'empresa es pot desgravar de les seves cotitzacions a la Seguretat Social les quantitats invertides en la formació dels seus treballadors/res. Els participants de la formació han d'estar contractats en el Règim General de la Seguretat Social.

El Col·legi d'Economistes no realitza els tràmits necessaris per gaudir de la bonificació. Per a qualsevol aclariment contacti amb clopez@coleconomistes.cat

 

 

 

 

PROFESSOR:

Sr. Antoni Izquierdo Paterna, col·legiat, diplomat en Ciències Empresarials. Soci director d'Izquierdo Motter Consulting, especialista en despatxos professionals en els àmbits del Màrqueting i el Management.

 

 

 

PROGRAMA:

10 mòduls orientats a la presa de decisions. 1r mòdul gratuït!

El programa es pot realitzat tot sencer o bé per mòduls.

 

1r - Estratègies, objectius i accions clau 2021-2022. Adaptació global dels models de negoci, no només digital.

Objectiu de la sessió:
Mostrar la realitat del sector i analitzar des de la perspectiva de cada despatx quals han de ser les principals decisions per a tenir en compte i com prioritzar-les per a mantenir la competitivitat en un sector polaritzat per grandària.

Programa:
- Anàlisi del sector quantitatiu i qualitatiu.
- Factors externs i interns que condicionen la presa de decisions.
- Estratègies per a triar en entorns de risc i com prioritzar-les.
- Objectius i accions clau per al meu despatx.
- L'estratègia digital alineada amb el model de negoci.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 1 GRATUÏT

 

2n - Disseny i innovació de l'oferta de SERVEIS en entorns digitals. Flexibilitat i escalabilitat factors clau.

Objectiu:
Proposar les claus i canvis sobre els quals haurà de girar l'adaptació, evolució i creació dels serveis en entorns digitals, però mantenint el valor percebut pel client i el marge desitjat pel despatx.

Programa:
- Reptes que ha d'afrontar els serveis que ofereix un despatx professional. Rendibilitat i valor mitjà per client.
- La diferenciació, l'especialització i la innovació claus per a incrementar el valor percebut.
- La informació a temps real, clau per a substituir el valor dels processos de gestió en els despatxos.
- Els serveis de caràcter personal, el gran aliat per a la millora de la rendibilitat.
- La digitalització com a recurs per al disseny de l'oferta de serveis.
- Estructurar l'oferta de serveis, la clau per a amanir-la amb la proposta de serveis.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 2

 

3r - Gestió de PREUS per a la millora de la rendibilitat. Què hem de canviar per a mantenir la competitivitat?

Objectiu:
Traslladar les claus per a la definició d'un model de preus competitiu, rendible, flexible i escalable en els despatxos professionals com a punta de l'iceberg del procés de canvi en el sector.

Programa
- Situació del "preu" en el sector dels despatxos professionals.
- Visió del preu amb els clients actuals. Què fer i com actuar.
- Visió del preu enfront del mercat potencial. Com gestionar el procés de pricing.
- La gestió emocional del preu clau per a la venda de serveis professionals.
- Existirà una disminució de preus en el sector? De què dependrà?
- Principals recomanacions per a afrontar el canvi en el model de preus.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 3

 

4t - Model de comercialització i VENDA per als despatxos. Què canviarà en el futur i com adaptar-nos?

Objectiu:
Compartir les principals decisions que haurem de desenvolupar en els nostres despatxos per a la millora de la nostra acció comercial interna i cap al mercat.

Programa
- Què entenem per "venda" en el despatx.
- De la gestió comercial a la gestió d'oportunitats.
- De la venda per convicció a la venda per confiança
- Quin model comercial hem de crear en el nostre despatx.
- La gestió de les habilitats professionals en la venda, clau de l'èxit.
- La venda dels serveis professionals en canals i entorns digitals (web, Google, etc.). Com actuar.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 4

 

5è - Gestió i experiència de client per a potenciar el creixement orgànic. El valor mitjà de client objectiu 2022

Objectiu:
Traslladar de nou la importància en la gestió de la relació amb el client actual en el nostre despatx com a palanca de creixement orgànic basant-nos en l'experiència de client i en els factors que els entorns digitals afavoriran en aquesta relació.

Programa:
- Què ocorre en la gestió actual de la nostra cartera de clients.
- La visibilitat del servei com a clau per a la percepció de valor.
- Quins canvis hem de desenvolupar en el model de relació i de servei amb els nostres clients.
- Què és l'experiència de client i perquè serveix en un despatx.
- El "en boarding" de clients, un element clau per a l'inici d'una bona relació.
- Accions principals per a desenvolupar en 2022.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 5

 

6è - Creixement a través d'estratègies de MÀRQUETING DIGITAL. Visió pràctica adaptada als despatxos professionals.

Objectiu:
Exposar la meva experiència en l'estratègia de màrqueting digital en els despatxos professionals depenent de la tipologia de despatx, client, oferta de serveis i en definitiva el posicionament que el despatx decideixi, així com la inversió quantitativa i qualitativa que el soci de la signatura requereixi plantejar.

Programa:
- Què és realment el màrqueting digital per a despatxos professionals.
- El màrqueting s'inicia per la necessitat del client i no per l'oferta de serveis.
- Com desenvolupar una estratègia de màrqueting digital viable.
- La gestió dels leads o referència, clau en aquest model.
- Accions principals per a desenvolupar en 2022.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 6

 

7è - CONTROL de GESTIÓ per al meu despatx i els meus clients. Informació a temps real com a eix clau per al futur.

Objectiu:
Ajudar als socis i directors de despatxos professionals a conèixer la potencialitat que un control de gestió del seu despatx pot ajudar a la creació d'un servei per als seus clients que ajudi a l'acompanyament i presa de decisions.

Programa:
- Què entenem per control de gestió.
- Visió despatx i visió client sobre el control de gestió: Oportunitat per a generar una nova línia de negoci.
- Indicadors clau per a la gestió del meu despatx.
- Tecnologia per a la utilització d'aquesta informació.
- Creació d'un servei de control de gestió per als clients.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 7

 

8è - Gestió de PROCESSOS orientat a ACTIVITATS. La importància del disseny d'activitats visibles al client

Objectiu:
Ajudar els despatxos a la millora de la rendibilitat del seu despatx a través de millorar la percepció interna dels processos. En l'actualitat la visió externa de processos i activitats basades en la percepció del client és pràcticament nul·la (experiència de client, on boarding, etc....). Per a la millora d'aquests processos la visió per activitats és clau.

Programa:
- Quina diferència existeix entre processos i activitats. Com afecta en el nostre despatx?
- Quins processos tenim identificats en el nostre despatx i que ens aporten.
- La visió de les activitats. Explicació del model ABC i ABM aplicat al sector dels despatxos professionals.
- Aplicació pràctica i senzilla per a millorar la percepció de client i la seva recomanació a tercers.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 8

 

9è - Gestió d'EQUIPS en els despatxos professionals. Motivació, retribució, vinculació i estratègia per a alinear objectius

Objectiu:
La vinculació dels professionals en els despatxos professionals possiblement és un repte tan estratègic com la vinculació dels professionals al nostre despatx davant un futur en el qual ens trobarem amb dificultats per a trobar professionals qualificats i integrats a un projecte atractiu. Volem traslladar en aquesta sessió els principals aspectes a gestionar per a aconseguir-ho.

Programa:
- Evolució dels professionals en el sector. Quins reptes haurà d'afrontar.
- Quins errors es comenten en els despatxos professionals.
- Què desitja un professional en un despatx professional.
- Retribució i comunicació interna, factors clau.
- Flexibilitat post-covid. Quines estratègies podem dur a terme per a vincular als professionals?
- De la gestió de responsabilitats a l'orientació a resultats.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 9

 

10è - Models de col·laboració, integració i compravenda per a 2022. Davant escenaris de successió, relleu i creixement inorgànic

Objectiu:
Compartir les principals tendències que s'estan produint en el sector, així com explicar com els despatxos s'estan adaptant als factors externs a través de projectes d'integració, col·laboració, compravenda i projectes estratègics per a aconseguir organitzacions competitives i amb models empresarials.

Programa:
- Dades del sector i la seva evolució per a entendre com afrontar futures decisions.
- Escenaris de compravenda i valoració de les signatures.
- Explicació sobre els processos d'integració. Factors clau per a tenir en compte.
- Nous models de creixement inorgànic i integració de socis en les firmes.
- Quin ha de ser l'estratègia més adequada per al meu despatx?
- Com planificar aquest tipus de decisions i per què.

 

[ + ] Inscripció Mòdul 10

 


SEU DE BARCELONA

SEU DE GIRONA

SEU DE LLEIDA

SEU DE TARRAGONA