Fòrum inversor EconomistesBAN | edició 54
Notícies
EconomistesBAN, la xarxa d'inversors/es privats del Col·legi d'Economistes de Catalunya que posa en contacte emprenedors i inversors, va organitzar el 2 de febrer la 54ª edició del Fòrum Inversor, el qual es va celebrar en format online.
El president d'EconomistesBAN Pol Font va donar la benvinguda als inversors participants i el responsable d'EconomistesBAN Enric Serle va presentar els 6 projectes seleccionats:
STAYTICK (Traveltech): Reserves d'allotjament per subscripció amb preus i descomptes exclusius a tot el món durant tot l'any. Vol ser el Netflix dels hotels, oferint als clients un one stop shop on poden trobar els millors hotels i destins per tot el món de manera personalitzada amb l'ajuda del machine learning amb programes de recomanacions molt personalitzades a cada usuari i amb els millors preus.
ALDORATECH (Logistictech): Integren i operen serveis autònoms de transport d'última milla amb drons. Enfocats inicialment en el sector salut i per carriers establerts, promovent una descongestió del sector logístic, reduint costos i creant nous mercats fonamentats en una major personalització i velocitat. Incorpora diferents tecnologies exponencials com el control de vehicles autònoms, IA i fabricació additiva.
INNPORTING (Saas): SaaS que centralitza i digitalitza tota l'operativa de transport. Ofereix preus a l'instant d'enviaments terrestres, marítims i aeris. Per un millor control, fa seguiment en temps real de tots els enviaments realitzats i proporciona analítiques, facturació i acompanyament de l'enviament perquè no hi hagi cap problema.
ROBINGOOD (Impacte Social / Food&Drinks): Primera marca de snacks amb propòsit social a Europa amb certificació BCORP. Envasos 100% plàstic free. Únics snacks del món amb receptes elaborades pel Basque Culinary Center. Productes de gran qualitat i packaging molt atractiu. Marca que connecta amb totes les generacions i totes les classes socials. Producte que transmet valors i consciència a la població, donant un missatge que hi ha una altra manera de consumir, tenint un impacte positiu en la societat. Empresa que no té estructura pròpia de producció i només treballa amb Centres Especials d'Ocupació (CET) o Fundacions per elaborar els productes.
EMOGG (Deeptech / Social&Media): Solució capaç de reconèixer les emocions de qualsevol usuari. Inicialment s'han enfocat en el sector dels streamers, e-sports i gaming. Estan desenvolupant algoritmes i tecnologia pròpia per a aportar una solució única. Estan desenvolupant 4 aplicacions diferents i 2 plataformes, una per l'usuari final i una altra per empresa.
UNIQUELY (Deeptech / Wellness & Beauty): Un nou concepte de cosmètica personalitzada amb què el client podrà trobar la fórmula que millor s'adapta a les seves necessitats. La cosmètica personalitzada suposa la disrupció del model de negoci tradicional a la indústria. Ja no és el client qui s'ha d'adaptar a la crema, sinó que és la crema qui s'adapta a les necessitats de cada persona. La formulació de la crema es realitza a través de la informació recollida per un qüestionari en línia que obté la informació necessària i una foto que és analitzada per un algoritme d'intel·ligència artificial identificant factors objectius com les arrugues, les taques o l'acne. També té en compte on viu el client i el seu estil de vida.
Per a més informació podeu enviar un correu electrònic a economistesban@coleconomistes.cat