Buscador:
Tornar al Menú
26 oct 2022
Notícies del Col·legi
Voti:
Resultats:
0 Vots
La XXVII edició dels Premis Joan Sardà que atorga la Revista Econòmica de Catalunya del Col·legi d'Economistes de Catalunya i que patrocina el Banc Sabadell reconeixen com a millor llibre d'economia i empresa "La empresa, una comunidad de personas. Cultura empresarial para un tiempo nuevo" i la delegada d'El Economista a Catalunya Estela López com a millor trajectòria personal en la difusió de l'economia.
"La empresa, una comunidad de personas. Cultura empresarial para un tiempo nuevo", Premi Joan Sardà Dexeus 2022 al millor llibre d'economia i empresa, és obra d'Antonio Argandoña Rámiz, professor emèrit d'Economia i Ètica de l'Empresa a l'IESE Business School, president del Comitè de Normativa i Ètica Professional del Col·legi d'Economistes de Catalunya i col·legiat de Mèrit. El Jurat destaca d'aquesta obra la seva qualitat, el seu rigor i la seva fàcil lectura. També que es tracta d'un llibre divulgatiu i, alhora, disruptiu tractant un tema de molta rellevància i actualitat com és l'empresa, amb una visió que va més enllà de la perspectiva tradicional, sent sensible amb els aspectes socials i contemplant uns valors molt actuals com la sostenibilitat, el lideratge compartit o els criteris ESG. També posa de relleu la utilitat del llibre per aquelles persones que vulguin liderar empreses i per als joven que comencen la seva trajectòria professional a l'hora d'orientar una empresa cap al seu propòsit. Finalment, el Jurat destaca que l'obra recull la llarga trajectòria d'una persona que ha desplegat una gran activitat docent, compilant gran quantitat d'anècdotes amb un alt rigor acadèmic.
El Premi Joan Sardà Dexeus 2022 a la millor trajectòria personal en la difusió de l'economia és per a Estela López delegada d'El Economista a Catalunya. El Jurat destaca la seva complerta formació i la seva àmplia trajectòria i experiència de més de 15 anys en el periodisme econòmic. Estela López és llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i especialitzada en periodisme econòmic, amb formació complementària en finances, noves tecnologies i tendències com ara programació bàsica, community manager i blockchain. Va iniciar la seva trajectòria professional el 2004 a Ràdio Gràcia, per incorporar-se el 2006 a l'agència de notícies Europa Press, on després de treballar com a redactora d'economia va ser nomenada cap de la secció d'economia. L'any 2017 es va incorporar a la redacció d'El Economista a Barcelona i des del mes d'abril de 2018 és delegada del diari a Catalunya.
El Col·legi d'Economistes de Catalunya lliurarà aquest i d'altres premis en el marc del Sopar dels Economistes que tindrà lloc el 27 d'octubre a Barcelona.
Comparteix-nos:
paraula clau
SEU DE BARCELONA
SEU DE GIRONA
SEU DE LLEIDA
SEU DE TARRAGONA