Buscador:
Tornar al Menú
16 gen 2015
Notícies del Col·legi
Voti:
Resultats:
1 Vots
Després d'analitzar la reforma de l'Impost de Societats que ha entrat en vigor l'1 de gener, els membres de la Comissió Fiscal del Col·legi d'Economistes de Catalunya han arribat a la conclusió que els canvis introduïts pel Govern Central acabaran perjudicant a les petites i mitjanes empreses així com a les microempreses (que conformen el 95% del teixit empresarial) i que només en sortiran beneficiades les grans companyies.
La Comissió d'Assessors Fiscals del Col·legi d'Economistes de Catalunya alerta que malgrat la reducció del tipus general del gravamen del 30% al 25%, la reforma d'aquest impost contempla d'altres mesures que van encaminades a recaptar més diners.
El Col·legi recorda que les pimes i microempreses representen el 95% del teixit empresarial català, i alerta també de la supressió de la majoria de les deduccions de la quota per a la incentivació de certes activitats.
Comparteix-nos:
paraula clau
SEU DE BARCELONA
SEU DE GIRONA
SEU DE LLEIDA
SEU DE TARRAGONA