Dominar Power BI con casos prácticos y ejercicios de gestión empresarial
Llibres de col·legiats
Autor: Luis Muñiz González | Editorial PROFIT | ISBN: 9788419212030
Microsoft Power BI és la plataforma líder de Business Intelligence (BI) i anàlisi que suporta tant la visualització i exploració de dades del servei com les implementacions de BI de qualsevol empresa. Dirigit a directius i comandaments sense coneixements tècnics previs, aquest llibre ofereix al lector un coneixement pràctic de les eines i característiques de Power BI, familiaritzant-ho amb els conceptes fonamentals, per entendre com els conjunts de dades, els informes i els quadres de comandament de Power BI es poden dissenyar per oferir informació i exemples interactius i clarificadors.
Aquest llibre explica com aprofitar les seves potents funcions a partir de 15 casos pràctics especialment dissenyats per poder implementar Power BI a qualsevol organització.
Gràcies a Dominar Power BI amb casos pràctics i exercicis de gestió empresarial, el lector podrà adquirir una base de coneixement per a l'ús d'aquesta eina a l'empresa i, així, visualitzar dades i elaborar informes de gestió, principal objectiu de l'usuari de Power BI.
En definitiva, aquesta obra serà de gran ajuda per a la creació de sistemes dindicadors a lempresa a partir de casos pràctics reals.
Vídeo de presentació del llibre.
Sobre l'autor:
Luis Muñiz González es economista y auditor. Diplomado y máster en control de gestión y finanzas por diferentes escuelas de negocios, es un reconocido consultor sobre control de gestión, ventas, finanzas y business intelligence
para la mejora de la competitividad y resultados de empresas. Ha desempeñado cargos directivos durante más de 15 años en diferentes organizaciones y ha gestionado proyectos de gestión para más de 200 empresas, tanto en
situaciones de crisis como de crecimiento. Está considerado uno de los mayores expertos sobre control de gestión, reporting, gestión con tablas dinámicas, PowerPivot y Power BI, y ha publicado 18 libros y más de 50 artículos de gestión empresarial. Habitualmente imparte seminarios y conferencias, y es también formador en diferentes escuelas de negocios, así como asesor de diferentes organizaciones y asociaciones.